Friday, May 22, 2009

Penyakit Membatu



Pantang gegar sikit je hanfon, tak payah bunyi pun, pasti cepat je diangkat dan terus jawab... sebabnya panggilan dari kawan2. Walhal fon tu duduknya dalam beg dan diletak jauh.

Tapi... bila panggilan datang dari mak atau ayah dia sendiri, tetiba je datang penyakit membatu. Dail lah sepuluh kali pun tetap tak berjawab... pelik dan ajaib kan. Itulah dia anak2 yang dah membesar. Tegur la sepuluh kali pun, perkara ni tetap terjadi dan macam suka diulang2.

Apa nak buat?

4 comments:

Dee said...

Agaknya Uncle perlu cari batu yang boleh membantu penyakit membatu ni kot? Tp Dee terkecuali la sebab disahkan sihat dr penyakit tu... heee...

naha said...

Anak yg satu ni dah bebas dr penyakit tu tapi kekadang tu kena pulak penyakit membisu..

Suria Kelang said...

hahahahaha...bagus punya ayat! padan muka si anak2...bapak dah mula berleter....!

yasminyazid said...

mimin stuju ngan kak dee tu...
tapi dah ketinggalan zaman!


betul tak?betul tak?