Thursday, April 27, 2017

Selamat Berpuasa 2017




tapai manis buat berbuka dengan batu akek
Bulan Ramadhan datang lagi.

Sebagaimana biasa pada setiap kali datang bulan puasa perasaan untuk menyambut hari raya yang sering mendahului perasaan untuk berpuasa itu sendiri. Mungkin itulah yang saya rasa dan saya pasti ramai juga yang berperasaan sebegini.

Seringkali kita akan membayangkan pakaian fesyen terbaru yang mahu dipakai bagi orang perempuan manakala Sang lelaki pula sudah membayangkan warna Baju Melayu yang sedondon dengan pasangan masing masing. Paling tidak pun sudah membayangkan pakaian awek yang menjadi pujaan secara diam.

Berpakaian serba baru boleh diserikan lagi dengan gelang batu asli yang boleh didapati di kedai Krafdunia. kedai kami terletak di tingkat 1, Kompleks PKNS Shah Alam. untuk ke kedai kami, Tuan Puan hanya perlu mencari Restoran KFC yang berada di sebelah hujung bangunan terlebih dahulu. kedudukan kedai Krafdunia adalah disebelah atas KFC. Naik lif lebih memudahkan dan hanya perlu pusing kebahagian belakang sedikit.

Krafdunia menyediakan pelbagai bentuk batu kristal untuk kegunaan hiasan dan juga kesihatan. sila bertanya dengan petugas dikedai, tuan puan akan dibantu untuk kenali batu permata dan kristal yang sesuai untuk kegunaan sendiri.

batu kecubung atau amethyst untuk migrain

hubungi kami, ada banyak info yang mahu dikongsi mengenai batu batu kristal yang cantik ini. khasiat serta manfaatnya akan kami terangkan satu persatu;

013 274 8495,
017 320 9050,
019 389 8736,
013 321 8414,
013 572 3699



No comments: